דצמבר 2013
יש בשיבא מערכת יעילה, מקצוענית ואדיבה
הייתי עם אשתי, נירה קפלינסקי, אצל רופא א.א.ג לבדיקה אחרי שבלעה עצם דג. הרופא היפנה אותה לחדר מיון בשיבא תוך הדגשה כי הדבר דורש בירור ובדיקה דחופה ומיידית.
נכנסו לחדר המיון בשעה 19:00, התקבלנו וחכינו לבדיקת אחות ממיינת. משם נשלחנו לצילום רנטגן ונאמר לנו לפנות למחלקה לאחר הצילום תוך שהפקידה בקבלה מסבירה לנו ביעילות ובאדיבות איך להגיע לבניין.
הגענו לבדיקת הרופא במחלקה. לאחר בדיקה יסודית אמר לנו שהוא לא רואה שום דבר חריג, אך שלח אותנו לבדיקת CT. חזרנו לבניין המיון לביצוע הבדיקה וחזרה לרופא במחלקה. לפני דלתו השתרך תור ארוך בהרבה משהיה כשעזבנו. תוך זמן קצר יצא הרופא וקרא לנו להיכנס. הוא בחן את הבדיקה ואמר לנו שהכל תקין, אך התקשר לרופאה נוספת וביקש אותה לעבור גם היא על הבדיקה. תוך דקות אותה רופאה חזרה אליו ואישרה שהכל תקין.
ועכשיו הסיבה למכתבנו. כל המהלך המתואר לעיל שהתחיל בשעה 19:00 הסתיים בשעה 23:30. משך זמן הגיוני וסביר לחלוטין בהתחשב בכל המהלך. בימים אלו, כאשר אנו שומעים שוב ושוב על עומס, חוסר סבלנות, יחס לא תקין ועוד ועוד, היה זה עבורנו ערב מדהים שבו נוכחנו לדעת שיש מערכת בשיבא שעובדת ומתפקדת ביעילות, מקצוענות ואדיבות שאין שניה לה.